Nie udało mi się dokonać płatności. Co zrobić?

Czasami zdarza się, że płatności z różnych powodów nie da się zrealizować.

To jeszcze nic straconego.

Postępuj zgodnie z naszymi wskazówkami:

 

1. Znajdź w skrzynce pocztowej e-maila od operatora płatności.

2. Zobacz czy dana płatność jest dla naszego Butiku.

3. Zejdź w dół wiadomości - znajdziesz tam link do płatności.

4. Wybierz formę płatności i zapłać za zamówienie.

 

5. W przypadku braku aktywności linku, zamówienie możesz opłacić w tradycyjny sposób - przelewem na konto. 

Dane do przelewu:

Dream - Mariusz Kwartnik

ul. Krakowska 32B/1

32-050 Skawina

nr konta: 03 1140 2004 0000 3102 8165 9354

6. W tytule płatności wpisz numer swojego zamówienia lub imię i nazwisko.

GOTOWE!!!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl